zaterdag 8 september 2007

Revelado de fotos

Since using a digital camera I always had trouble finding a good printing service. Even after buying a really good camera I was still a bit depressed with the quality of the prints. For a long time a thougth it was the camera, but finally I found out it's NOT the camera. It's the printing service or more precise the quality of paper and printing technique they're using.

So, being pleasantly surprised with the quality of Liana's (another OneWorldScrap DT member) digital photos, I explored her printing service which she had used. It was PIXMANIA. So I have sent in my first order at www.pixmania.com today. You cannot imagine how excited I am to receive this experiment.

I even ordered a photo at 10x29 cm. It such a cute photo. I really hope it turns out the way I wish... I already have the idea of the LO in my head. The only thing that keeps me from making it is receiving the photo and selecting some nice scrap stuff. Ofcourse I'll show it when ready.

--------------------------------------------------------------------------------

Cuando empezo usar una camera digital siempre tenia dificultades de encontrar un servicio de revelado adecuado. La calidad de fotos me apericio muy baja a compararla con la de las fotos anologas. Al principio pense que era la camera, pero no lo es. Por que tambien con una camera de muy buena calidad tenia los mismos problemas. Es mas la calidad de papel y el tecnico de imprimir que influen las resultades definitivas.

A ver la qualidad de fotos de Liana (otro miembro del equipo de diseño de 1worldscrap) explore su servicio de revelado. Era www.pixmania.com. Asi llego el momento que hoy he pedido mi primer revelado de fotos a PIXMANIA. Tengo tanto ganas de ver mis fotos. Espero que seran igual de bonitas que las de Liana...

Pedi una foto de 10x29 cm. Es tan hermosa (al menos es que yo pienso...) que tengo ya una pagina hecho en mi cabeza. Claro me falta la foto y los papeles para hacerlo de verdad. Pero cuando lo he hecho os enseñara.

Geen opmerkingen: