dinsdag 7 augustus 2007

Design Team Member

Being an official Design Team Member since August this year I suppose I should have a blog especially for these purposes. Or at least a blog people can understand (and not only look at the pictures of my Dutch blog). I have been blogging for quite some time now, but always in my mothertongue as my blogging was initially ment to inform my mainly Dutch family and friends.

As I want to keep informing these people of my day-to-day life without having to translate it into one or two other languages I opted to open a new blog. One especially to show my creative creations. Probably mainly scrapbooking related, but once every now and then I tend to do something different and get busy with fabrics or paint. You'll see.

At least I hope to inspire you creative people and look forward to your reactions / suggestions.

Siendo uno verdadero miembro del equipo de diseño de One World Scrap España me aparece logico de tener un blog especialemente dedicada a esta actividad. Tengo ya hace mucho tiempo un blog en mi idioma materna (Holandes, www.fietjefatsoen.blogspot.com) pero a mucho de vosotros esta lenguaje no nice nada a nadie. Como quiero siguir informar mi familia en su idioma, abré este blog para mis amigos creativos.

Los mensajes seran dedicados principalmente a SCRAPBOOKING, pero es muy probable que presentara tambien unas otras creaciones. Por ejemplo con tela o pintura. Os vereis. Intento de inspirar a mis amigos creativos. Si teneis preguntas no hesitais de dejarme un mensaje.

Otra cosa: soy holandesa. Aprendi mi español durante un curso muy intenso de 2 semanas y despues ¨mejorandola¨ con ayuda de la television y la calle. Perdoname si hago erores... Solo intento de faciltaros para traducir los mensajes ingleses...

Geen opmerkingen: